úterý, 04 září 2012 11:47

DJ Khaled - Kiss The Ring

Written by  D-Toc

Není žádný důvod popírat DJ Khaledovi titul Rap mogul. Vlastní label, je presidentem jiného a nejspíš jenom takovej Diddy by ho mohl trumfnout. Jediné co mu tak asi chybí je nějaká módní kolekce či značka pití.

Avšak co se kouknem do jeho tvorby, tak je třeba si říct jednu poměrně důležitou věc. Pro méně informované, DJ Khaled je Executive Producer jak tohoto alba, tak i jeho předchozích. Je možná si třeba říct, kam se jako Executive Producer posunul? Jeho jméno je založeno na věcech, které z počátku poslechu poznáte díky svému jménu, které jako pokémon vykřikuje. Tracky z dřívější doby dosáhly minimálně zlata, ale byly to i platinové pecky a především to bylo radio singly a u jeho poměrně ještě nového alba tomu není naopak.

V minulém roce jeho album, které se jmenovalo "We The Best Foreer" bylo po všech stránkách lépe vyladěné, uspořádané a byly nejspíše vybrané lepší hity. Avšak letošní album a jeho hity jako "Shout Out To The Streets" a "I Did It For My Dawgz" poměrně ujdou. To se avšak kompletně u celého alba "Kiss The Ring" říct nedá. Jako kdyby Khaled chtěl zkoušet, co jsme schopní vydržet a u "Dont pay 4 It" a nebo "Bitches And Bottles" je tu problém. U posledně jmenovaného tracku je refrén trochu žalostný, T.I. se zoufale snaží znít novodobě a Lil Wayne podává snůšku keců a nesmyslů.

Avšak máme tu i světlé stránky. Track "Hip Hop" na kterém si můžem poslechnout veterány Nase a Scarface je ukázkou toho, jak rýmy dokážou vyjádřit emoce k Rapové scéně, která tu byla dřív a která je tu dnes. Jako završení tohoto všeho tu máme "Outro (They Dont Want War), kde DJ Khaled rapuje a po tom všem kde jakému posluchači může být jasné o co tu jde. Khaledovi stoupla sláva, peníze a moc natolik do hlavy, až ztratil šajnu o tom, co je to soudnost a vkus. Toto album vlastně není tak jeho album jako spíše všech interpretů, kteří se na něm více či méně podíleli. Někoho toto možná bude bavit, kdo ví, dostává 2,5/5

přečteno: {hits}1698{/hits} krát

Read 4886 times