úterý, 07 květen 2013 11:51

Hedonometr - co ovlivňuje naši náladu?

Pátek vs. Pondělí. Pochybuju, že by v tomto souboji zvítězilo pondělí. A stejně o tom pochybovali nejspíš i vědci, a proto se rozhodli změřit nejšťastnější a nejsmutnější dny, měsíce a období. Zjistit, které události ovlivňují nejvíce naše nálady. Sestrojili program a prohnali jím data z Twitteru. To, že zvítězily víkendy oproti všedním dnům není žádné překvapení, ale věděli jste, které je nejšťastnější město?

Pokud máš pocit, že na našich stránkách něco chybí (a my ho máme), je tu možnost, jak to změnit. Poděl se s tisíci našich čtenářů o to, co tě zajímá, baví, či naplňuje. Můžeš psát o hudbě, o tanci, o graffiti, o filmech, hrách, můžeš připravovat reporty z akcí či rozhovory pro umělce z různých oblastí. Důležité zkrátka je, abys to opravdu chtěl/a. Místo v redakčním týmu rádi nabídneme těm, kdo vědí, že přesně této činnosti chtějí věnovat svůj čas, chtějí se v ní postupně zlepšovat a obohacovat tak sebe i náš projekt. Vítáme kreativní lidi s vlastním nápadem!

čtvrtek, 11 duben 2013 19:37

GIF-ká ktoré pobavia

V posledných mesiacoch sa na viacerých sociálnych sieťach stali veľmi populárnymi GIF animácie v rôznych podobách. V tomto článku si predstavíme niekoľko veselých animácií, ktoré potešia v každej situácii.

úterý, 02 duben 2013 14:57

Trikator mánie!

V poslední době pozorujeme obrovský zájem o nejrůznější druhy a originální typy triček, zejména u mladých lidí by se dalo říci, že móda všelijakých sneakers, snapbacks a kdoví čeho všeho se vyvýjí taky u triček. Při této příležitosti bychom vám rádi představili zcela nový druh internetového obchodu, kde naleznete opravdu velice kontroverzní, zajímavé a hlavně originální trika všeho druhu.

úterý, 05 březen 2013 13:22

Flyboard neboli vodní JetPack?

Flyboard... říká vám tenhle pojem něco? Pokud ne, tak si ho hned můžeme vysvětlit, v poslední době se tento sport neboli spíš prostředek stává velice populární. Vznášíte se nad vodou jako mág, potápíte se a skáčete znovu nad hladinu jako delfín. Flyboard, vodní tryskový prostředek vám dodá dovednosti, na něž příroda zapomněla.

pondělí, 18 únor 2013 15:51

Converse pod drobnohledem

Pro ty, kteří Converse neznají: Converse je americká firma, která vyrábí sportovní obuv. Byla založena Marquis M. Conversem už před více jak sto lety, konkrétně v roce 1908. Společnost od svého založení sídlí v Massachusetts. V současnosti je Converse dceřinou firmou Nike.

V pozdních 30letech Marquis M. Conversem, který byl dříve uznávaný manažer firmy na výrobu obuvi, otevřel Converse Rubber Shoe Company v Malden, Massachusetts. Tenkrát byl únor 1908. Společnost vyráběla boty, které měli gumové podrážky. Boty to byly pro muže, ženy i děti. Do roku 1910 už v Converse vyráběli 4000 bot denně…

Mnoho lidí mi dá za pravdu v tom, že umělci v dnešní době mají opravdu problém se uchytit a dostat se do podvědomí lidí. Je pravda, že rozdíl mezi umělci a "rádoby" umělci je nápad, trpělivost, chuť se realizovat a především mít co dát. Někteří tomu říkají cit, někteří talent a mnozí dnes tomu říkaj skillz.

Ať to nazveme jak chceme, tak začátky bývají různorodé, nečekané a jiné než si představujeme. Tímto Vám nepředstavuji rappera, ani zpěváka či beatmakera (popř. producenta), ale grafika a nebo chcete-li designera, který se angažuje v mnoha směrech, avšak momentálně to je móda a doplňky, které dnes ocení opravdu kde kdo.

neděle, 03 únor 2013 14:09

Ked sa cvičenie stane závislosťou

Cvičenie a práca na zdokonalení tela nemusí byť iba drina s činkami, ale aj efektívny workout napríklad v parku. Dvojica mladíkov Bar Brothers-Lazar Novovič a Dušan Djolevič sa stali fenoménom po celom svete a spustili lavínu workoutov a cvičenia ked uverejnili video, v ktorom ukazujú že vypracované telo môže mať hocikto aj bez činiek.

Video uverejnené nižšie videlo už skoro 1 800 000 ludí. Po jeho zhliadnutí, tak ako ja odložili činky a objavili hrazdu, denné rutiny, cvičenie s váhou vlastného tela a zmenu životného štýlu. U nás sa podobnému projektu venuje Revolta, ktorý so svojim tímom cestuje po Čechách a Slovensku a učí ako správne cvičiť doma a v parkoch.

pátek, 25 leden 2013 16:01

Fascinující záběry polární záře

S příchodem zimy je v polárních oblastech možné pozorovat nádherné přírodní divadlo, polární záře neboli northern lights. Její vznik je dnes vědecky vysvětlený, ale přesto každý, kdo ji uvidí, je uchvácen stejně jako naši dávní předci. Většinou jsou pozorovatelné pouze v polárních oblastech (odtud název), ale čas od času je lze spatřit i v nižších zeměpisných šířkách. Občas se stává, že slabé stopy polární záře jsou patrné až v tropických krajích. Fascinující podívaná vznikající ve vysoké atmosféře, kde částice slunečního větru narážejí na molekuly vzduchu a mění tak oblohu ve velké barevné divadlo.

Vášnivý fotograf těchto jevů Ole Salomonsen z Norska, se rozhodl ze svých záběrů a fotek udělat takový menší sestřih těch nejlepších a poskytnout jej volně ke shlédnutí. Já sám musím říct, že mě něco takového víc než fascinuje a čekám na den, kdy se rozhodnu vyjet do Norska, Finska, či jiných lokací a budu hledat tyto přírodní zázraky. Myslím, že nebudu sám, co myslíte?

neděle, 20 leden 2013 20:42

Facebook v infografice

Většinou si jen málo uvědomujeme míru profesionálního pohledu, kterému jsme denně vystavovány. V rámci různých marketingových průzkumů jsme v masivním měřítku zkoumány a naše aktivity podrobovány důkladným analýzám, které často slouží ke zvyšování efektivity reklamních kampaní.

Facebook se stal ideálním nástrojem, pomocí kterého je chování lidí zkoumáno v masivním měřítku. Jestli chcete vědět jaký smajlík vám zajistí víc lajků, jestli je lepší postovat v sobotu nebo v neděli, ráno nebo večer, v jaký den mají lidi náladu na vtipy nebo jak dlouhý text má větší pravděpodobnost zaujmout... tak na to všechno můžete najít odpovědi ve spoustu statistických infografikách, kterých se to po internetu jen hemží...

neděle, 20 leden 2013 17:48

Reklamy, reklamy, reklamy...

Reklamy jsou všude kam se podíváme. Některé jsou lepší některé horší. Na ty lepší se teď podíváme a projedeme si pár reklam, ve kterých se objevil například Dr. Dre, Jay-Z, Xzibit, Drake, Ludacris, Dj Qbert nebo i Rytmus.

Chrysler, Peugeot, Kia, Škoda, HP, Mac / iPod, McDonalds, KFC, Pepsi, Coca Cola, Sprite, Samsung, Adidas nebo Nike..To všechno jsou firmy, v jejiž reklamách se objevili prvky hip hopu Jako třeba tanec, rap nebo beatbox.

Jak se jim to povedlo se můžete přesvědčit sami...

Není třeba mít tajnou společnost schovanou pod pláštěm s nožem pro krvavé rituály, zvláště pro lidi, kteří chtějí někam patřit. Pro to stačí zákonodárci a ty nás rozřadí podle svého. Avšak nezapírám, že je tu dobře fungující síť, která nás omezuje pro "naše dobro", počínaje od volení až po placení daní. Osobně v tom cítím skupinku, malou skupinku lidí, která diktuje penězi lidi v rozhodujících pozicích. Peníze...

“My point was to bring the Illuminati out of the boogieman space. It’s not a boogieman; it’s legislators that are right now passing legislation that disenfranchises so many people. We’re talking about 1% of the population in America controlling 50% of the wealth, controlling more wealth than 50% of the people here. We have 10% of the people all over the world making life miserable for 90% of the world and [all] we wanna talk about is Jay-Z gay, is Kanye gay? Are they in this secret society? It’s not a secret society; it’s right in your face. Everything they’re doing is right in your face. Everything.” –Wise Intelligent, exclusive HipHopDX interview.

http://beatlife.cz/images/logo_hlavicka_inv.png     HOME   Hudba   Kultura   Lifestyle   Rozhovory